Gå til innhold

Store bilder blir små på pcn


Anbefalte innlegg

Tenkte overføre bilder fra mobilen til pcn nå men så sitter jeg her å lurer på hva som skjer på veien dit for bilder som er på 5mb på tlf er bare på eksempelvis 60 kb når de er på pcn, og dermed helt elendige. Er det en innstilling jeg ikke forstår her? Ønsker jo biler av best mulig kvalitet.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som du kun har kopiert filenes ikon.

Har du android eller iPhone?
Med android plugger du i USB og velger "Filoverføring" i USB-Innstillinger menyen når den kommer opp, så er det bare å lete seg frem til bildene på mobilen via pc og kopiere som vanlige filer.

Har du iPhone må det synkroniseres med iTunes til pc.

Lenke til kommentar

Android, setter i usb kabel, velger overfør bilder og video og gjør ikke mer enn det, når bildene da skal ses på på pcn så er de knøttsmå 😞

Misstenker det kan være noe onerdive tull , leser at flere kløner med at de komprimerer bildene så du bare får åpnet de i det programet ?

Lenke til kommentar

Ok, så jeg må gå inn på DCIM og camera, merke alle , kopier og så lime inn i ny mappe ikke la mobilen og pc gjøre det for meg?

Da virket det, rart den ikke gjør det når du ber den automatsik overføre når den spør om den skal gjøre det med en gang du kobler mobilen på usb kabelen.

Takk 🙂

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...