Gå til innhold

Global Ops demo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

har akkurat spilt d i 2 timer ca ?

det ruler totalt! utrolig tøft når man endelig klare å connecte te en server..

MYE bedre enn cs!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

det som ikke er lovende er weapon addons!!!

ok med lasersikte og lyddemper, men herregud, sniper scope på ca hvert våpen..

camping kommer til å belønnes her.

Lenke til kommentar

det er et problem med servere. Jeg gir en god **** i å bruke Gamespy Arcade(verste dritten noensinne), bruker heller funksjonen som er innebygd i spillet. Tar årevis å komme innpå server(i Arcade finner jeg ikke servere i det hele tatt) og det lagger ganske vilt. Men når det er sagt så gruser det CS totalt.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-09 20:42, Hidden skrev:

Ved siste opptelling hadde jeg langt over 100 tullinger på ignorelista i Gamespy..


Jeg adder folk som nekter konsekvent å snakke Engelsk til og med når man ber dem høflig, folk som spør etter warez, som er styggere i kjeften enn den sinteste nordlending, som repeterer hva de sier ørten ganger for å få oppmerksomhet, som bare skriver caps lock og generelt folk som oppfører seg som svin på chatten.


Angående språk: Det er nesten utelukkende Tyske spillere jeg har haddet som enten ikke vil eller kan snakke Engelsk, og som til tider dominerer chatten fullstendig.


Så det blir mer The Eye for meg heretter.



 

 

Hmmm..veit ikke om du er klar over det, men det er er faktisk ikke alle tyskere som kan engelsk..

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-11 19:52, tja||anal skrev:

Hmmm..veit ikke om du er klar over det, men det er er faktisk ikke alle tyskere som kan engelsk..


 

nå er engelsk et såkalt "verdensspråk", så det er noe alle skoler burde ha på timeplanen i mange år.

 

men tyskland og frankrike har tydeligvis ikke helt skjønt det der..

 

og, ja, angående global ops.. fikk ordnings på installen min, og nå var det skikkelig, skikkelig gøy. spesielt rådigget jeg gassgranatene og gassmasken.

 

hadde en liten.. hrm, vel, enorm, rettere sagt, mexican standoff ved den ødelagt traileren (for de som har spilt spillet) og han prisoner-fyren stod midt mellom.. holdt på i godt over 10 minutter, og ingen turde å gå frem og hente ham.. så kommer jeg tassende med to gassgranater og en gassmaske, pælmer granatene mot fi og henter fyren mens resten av teammates rensker opp i hostende og harkende fiender.

 

tror nok dette spillet skal kjøpes, ja.. :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: psilocybe på 2002-03-12 11:50 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-12 16:37, Hidden skrev:

Har allerede sett feige campere som ikke gjør annet enn å skjule seg et sted og skyte deg i ryggen. Uansett om camping ikke er forbudt er det feigt. Det slår vel an tonen for dette spillet. Vil neppe kjøpe det uansett da Renegade vil ta opp en del av tiden,


 

det er jo den siste "klassen", som commander.. har du en god fyr der med voicecomm, så skulle jeg tro campere vil få litt problemer.. og uansett er det ikke så fryktelig mange one shot, one kills der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

ikke så fryktelig mange one shot one kill ?

etter 6 min så får du råd til den kraftigste sniper-rifla...trust me, det er one shot, one kill..

jeg så bare armen til en av fienden, BLAM...

dead guy..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...