T_Dog Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Folkens!!!!!!!! jeg lurer på en ting. jeg brant en film på dvd brenern min å når jeg skulle teste den på dvd spillern på tven var bilde snudd opp ned. så jeg lurer på hva jeg skal gjøre
erikos Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Ja det du må gjøre da er og snu tv oppned Neida vet sanlig ikke men test og brenn den inn på nytt så ordner deg seg sikkert
shamanix Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Ja det du må gjøre da er og snu tv oppned Neida vet sanlig ikke men test og brenn den inn på nytt så ordner deg seg sikkert haha
Black Star Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Jammen, å snu TV'n opp ned vil jo faktisk funke... men det blir litt slitsomt hvis du har en stor TV da. Men det finnes mange forskjellige options i slike brenneprogrammer for DVD. Det finnes så mange forskjellige, så får du sier hvilke(t) program(mer) du har brukt, blir det vanskelig å hjelpe. Kanskje jeg har samme program selv. Jeg har opplevd å få opp-ned bilde på ett par filmer som nok ikke var helt patent kodet i utgangspunktet, for når de er en time, skal de ikke rapporteres som 240 minutter før jeg skal brenne de. Men sjekk options, og at tv-system, aspect ratio og oppløsning passer med kildefilen og det du vil ha den ut som.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå