Spillredaksjonen Skrevet 9. juni 2022 Skrevet 9. juni 2022 Se nesten 9 minutter av kampanjedelen til Call of Duty: Modern Warfare 2 Les hele saken på Gamer.no»
Medlem-544648 Skrevet 9. juni 2022 Skrevet 9. juni 2022 (endret) Gunfreak skrev (11 timer siden): Så de viser 10% av kampanjen? 9 minutter av 6.5 timer er ikke 10% Men ok det var litt morsomt Kampanjedelen betyr lite for de fleste i uansett, man spiller Cod for multiplayer. Jeg er hvertfall hypet da MWII er det beste i serien, om man ikke regner med MW2019. Det finnes mange dårlige Cod-spill, Men Modern warfare er kvalitet. Håper at "Favela" brettet kommer tilbake. Endret 10. juni 2022 av Guybrush 3pwood
mkri96 Skrevet 10. juni 2022 Skrevet 10. juni 2022 Guybrush 3pwood skrev: Gunfreak skrev (3 timer siden): Så de viser 10% av kampanjen? 9 minutter av 6.5 timer er ikke 10% Men ok det var litt morsomt Kampanjedelen betyr lite for de fleste i uansett, man spiller Cod for multiplayer. Jeg er hvertfall hypet da MWII er det beste i serien, om man ikke regner med MW2019. Det finnes mange dårlige Cod-spill, en Modern warfare er kvalitet. Håper at "Favela" brettet kommer tilbake. MW er "kvalitet", thats rich
Medlem-544648 Skrevet 10. juni 2022 Skrevet 10. juni 2022 mkri96 skrev (1 time siden): MW er "kvalitet", thats rich I forhold til mange av de utallige andre dårlige codspillene så vil jeg påstå det ja, for meg hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå