Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Holy shit jeg er oppmerksomhetshore


Anbefalte innlegg

Akkuratt nå fant jeg ut mange av mine handlinger gjennom livet mitt har vært drevet av et oppmerksomhetsbehov som jeg aldri har forstått før nå. I en alder av snart 26 år burde jeg ha funnet det ut av tidligere. Og hadde jeg gjort det så kunne jeg jo funnet bedre metoder til å dekke det behovet enn mye av det rare jeg har gjort uten å forstå hvorfor. At oppmerksomhetsbehovet er en så kraftig trengsel hos oss mennesker hadde jeg aldri trodd. Livet er en reise. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest bcc32...42b

Fint at du har funnet ut av det. Så nå må du bare finne ut av hvordan du skal bruke det, uten at det går utover andre mennesker - som det sikkert har gjort frem til nå.

Underholder av noe slag? Vert? Journalist? Mulighetene er mange der du får masse oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: bcc32...42b

Lenke til kommentar
hurrdurrdarr skrev (11 timer siden):

I en alder av snart 26 år burde jeg ha funnet det ut av tidligere.

Ingen skam i det. Jeg møter ukentlig 50-åringer som enda ikke har funnet ut av det.

Men ditt behov er på ingen måte unormalt. Alle har et behov for bekreftende anerkjennelse - det å bli sett og hørt. Hvor mye varierer med persontype. Hvis vi ikke hadde hatt personer med ekshibisjonisme, hadde underholdningsbransjen vært ekstremt mye fattigere enn i dag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...