Gå til innhold

Half-Life: Ravenholm - Noclip dokumentar


Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noclip la ut en full playtrough av Half-Life: Ravenholm et prosjekt som Arkane Software (Dishonored) lagde en gang på 2000 tallet som dessverre ble kansellert av Valve. Dette er noe av det kuleste jeg har sett på lenge. Det er utrolig synd at spillet ikke ble noe av men kan se for meg at dette gir mye inspirasjon til moddere av Half-Life.

Hva synes dere? 

Dette er den fulle videoen som de tok biter av i denne dokumentaren: 

 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
bshagen skrev (9 minutter siden):

@Omnia vincit amor Fantastisk video, synd spillet er kansellert for det så veldig lovende ut. Nå fikk jeg så lyst til å spille Half Life igjen, er den Black Mesa-utgaven bra? :) 

Jeg synes den er ganske bra ja! Spesielt xen er betydelig bedre enn orginalen. De har også modernerisert hvordan enkelte nivåer er lagt ut. Skal sies at jeg personlig ikke spilte særlig mye av orginalen. Jeg ble i grunnen introdusert til Half-Life når jeg kjøpte orange box som tenåring. 

Spilte gratis versjonen av Black Mesa og kan skrive under på at sluttproduktet er helt fantastisk. 

Noclip har til gode å skuffe meg med sine videoer. De er så godt researched at jeg til tider blir helt fra meg hvor mye tid og energi de ligger i arbeidet sitt. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Ja black Masa er bra og holder godt, det er et bra FPS, på mange måter et bedre FPS enn HL2.

Ellers har du VR er HL Alyx en av de beste spillene laget, ja minst like bra som HL og HL2. Der er det også en del drit kule Mods. Gunman contracts har rå ren action skyting feel. Return to rapture lar deg spille en type remaster av bioshock in VR. Alyx sin grafikk skalerer til PC og headsets. Jeg har spilt det med 3 forskjellige headsets og hver gang jeg oppgraderte til bedre headsets ble grafikken i spillet bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
bshagen skrev (4 minutter siden):

Spilte knapt 1ern selv, så litt derfor jeg lurte på Black Mesa. Er det "riktig" utgave som ligger der nå? 

Den som ligger på steam er den ferdige utgaven ja. Den har alt inkludert Xen. Kan varmt anbefale Black Mesa. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...