xubr Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Jeg kjøpte meg et nytt skjermkort for 1 uke siden. Dette skjermkortet er Sapphire Radeon 9600 Altantis 256mb. Noen dager senere begynte maskinen min å slå seg av ca. 1 gang per time når jeg spilte cs 1.6 . Jeg skjønner ikke hva det er. Jeg mistenker sterkt skjermkortet fordi det har aldri skjedd før jeg satte inn det nye skjermkortet. Vær så snill å hjelp meg! Jeg hater at maskinen slår seg av midt i en match. *Sint og forvirret* Mvh Robin
Sunni Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Høyreklikk skrivebord-egenskaper-screen saver-power. Jeg har satt screensaver på maks min. og inni power på newer.
jevel Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Mitt tips er strømproblemer. Et 9600 med 256MB minne vil dra MYE strøm. Hvilken PSU har du? Ville også ha lagt til en mer beskrivende tittel på emnet slik at tråden ikke blir stengt. -KJ
Tacritan Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 CS har et fps-drop problem med Radeon kortene, da spesielt 9600 gpu'en. Kan ha noe med dette å gjøre også. Prøv å koble fra de forskjellige enhetene (cd-rom, brenner , unødvendige harddisker og lignende) , og ta av kabinett-døra for å se om det er strøm og/eller temperatur problemer. Hvis ikke , prøv alt av nyere drivere... Og hvis det DA ikke funker, bytt kortet.
Anbefalte innlegg