Gå til innhold

HBOmax i 4K via Altibox?


Anbefalte innlegg

Har til nå brukt HBO Max appen som er innstallert på min LG OLED og det fungerer veldig bra....innholdet er i nydelig 4K/Dolby Vision på
titler som støtter dette.
Men testa i dag HBO Max appen via Altibox men uansett hva jeg gjør så får jeg ikke 4K  eller Dolby Vision/HDR der?
Ser ut som jeg bare må bruke tv appen da det gir mye bedre bilde tydeligvis.....med mindre det er noe jeg ikke har fått med meg?
(har valgt 4K50hz på dekoder)

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallois.

Hvilken dekoder har du? Finnes hovedsakelig to stykker. Huawei Q22 eller Altibox TV Modell A? Hvis du ikke har fått ny boks etter juli 2021 er det høyst sannsynlig Huawei Q22. Jeg leser på Altibox sine sider at den for eksempel ikke klarer å spille av Netflix i 4K HDR, men den nye Modell A klarer. Så hvis du har Q22-boksen kan det rett og slett være den ikke klarer det. Det står den skal klare 4K HDR gjennom Amazon Prime-appen hvis du har tilgang til den. 

Hvis du har den nye boksen så tenker jeg du ser vekk i fra det over. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
taffeeel skrev (10 timer siden):

Hallois.

Hvilken dekoder har du? Finnes hovedsakelig to stykker. Huawei Q22 eller Altibox TV Modell A? Hvis du ikke har fått ny boks etter juli 2021 er det høyst sannsynlig Huawei Q22. Jeg leser på Altibox sine sider at den for eksempel ikke klarer å spille av Netflix i 4K HDR, men den nye Modell A klarer. Så hvis du har Q22-boksen kan det rett og slett være den ikke klarer det. Det står den skal klare 4K HDR gjennom Amazon Prime-appen hvis du har tilgang til den. 

Hvis du har den nye boksen så tenker jeg du ser vekk i fra det over. 

Morn du,
Ja har den Q22 dekoder så da er det den som sikkert ikke er bra nok.
Men ingen krise da bilde er top notch via appen til LG tvn.
Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...