Jump to content

Recommended Posts

TheDarkSycamore - SCM skrev (På 22.5.2022 den 0.30):

Late game!!! Hva mener du med det i den sammenhengen? :eek:

Da tenker jeg på det som kommer etter Leyndell... Forbidden Lands, Haligtree, Farum Azula.

Dette er min tredje save jeg har opprettet. Og er i level 200 etter annet på den allerede, mener jeg husker det var.

Dette her jeg fokus på denne saven:

• Vigor (Har hoved fokus på nr2)
  • Endurance (Har hoved fokus på nr1)
  • Strangth (Har minst fokus på)
  • Intelligence (Har passe fokus på)
  • Faith (Har hoved fokus på nr1)

Jeg tror, er ikke sikker at denne seal'en her er bra for denne karakteren Frenzied Flame Seal. Så, jeg lurer på hva mener dere, er den bra for meg eller burde jeg velge en annen seal? Eller burde jeg forholde meg til den seal'en jeg hadde, Golden Order Seal? 🤔 Forresten denne karakteren er ikke en magiker build. Mer som en buffer/support build greie.

001.thumb.jpg.17475f22681ea6841c86bc75e7954b5a.jpg

Slik ser denne karakteren ut:
002.thumb.jpg.7af46ae99a7ab4ace97d2b2996c52206.jpg

Edited by TheDarkSycamore - SCM

Så stille det ble fra dere andre om dette ER spillet. Det er bare jeg som poster i denne tråden jo. 😮😮

Forresten, nå har jeg opprettet den fjerde saven. Helt fra skretsj, ikke new game+ eller noe. 😃 Vurderer muligens å prøve spille med minst mulig uten hjelp på den saven.

Jah, forresten, når jeg prøvde ny game+, det virker ikke det som om det ble tyngre eller noe sånt. Har allerede tatt noen pr bosser på new game+. Ble bittelitt skuffet at det ikke ble tyngre. 😑 Men det gjør ikke noe, elsker spillet like mye fremdeles. 😍

Edited by TheDarkSycamore - SCM

6 hours ago, TheDarkSycamore - SCM said:

Så stille det ble fra dere andre om dette ER spillet. Det er bare jeg som poster i denne tråden jo. 😮😮

Forresten, nå har jeg opprettet den fjerde saven. Helt fra skretsj, ikke new game+ eller noe. 😃 Vurderer muligens å prøve spille med minst mulig uten hjelp på den saven.

Jah, forresten, når jeg prøvde ny game+, det virker ikke det som om det ble tyngre eller noe sånt. Har allerede tatt noen pr bosser på new game+. Ble bittelitt skuffet at det ikke ble tyngre. 😑 Men det gjør ikke noe, elsker spillet like mye fremdeles. 😍

Er vel ofte sånn det går med single player-spill, når folk har gjennomført det er det ikke så mye mer å diskutere. Jeg har spilt gjennom to ganger og sett resten av lore-en på YouTube. Venter på nyheter om DLC, men er ikke kommet noe enda.

• Like 2

TheSnidr skrev (27 minutter siden):

Er vel ofte sånn det går med single player-spill, når folk har gjennomført det er det ikke så mye mer å diskutere. Jeg har spilt gjennom to ganger og sett resten av lore-en på YouTube. Venter på nyheter om DLC, men er ikke kommet noe enda.

Stor gleder meg også til DLC'en kommer. 🥰🙃