Gå til innhold

Hvor får man kjøpt spesielle kabinett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor trenger ny PC da hennes gamle fra 1999 begynner å dra på årene. Hun bruker den rimelig mye og er litt knyttet til den. Hun kaller den...hm...hm...Nasse Nøff...

Så hvor ***** får jeg kjøpt et kabinett for å mekke ny PC til henne som ser ut som/minner om Nasse Nøff...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De var jo i alle fall søte... :yes: Dog er jeg mest på jakt etter en liten og lubben gris, men microplex var nyttig link, viste ikke det var så mange heftige kabinett å få kjøpt.

Noen som vet om det går an å pakke inn et kabinett i f.eks et tøydyr...? Må jo ha åpning bak for kjøling såklart...

Skrevet

En idee kan være å kjøpe et shuttel minisystem, og lakke det om rosa. Så kan hun ha den på pulten ved monitoren så hun kan se på den. Så kan dere kanskje lime fast noe ting og tang på den så den minner mer om en gris.

AKIRA

Skrevet

Shuttel/barebone var genialt forslag, AKIRAx24. De har jo rett fasong også... :thumbup:

Hun er veldig kunstnerisk, kommer sikkert av alle tablettene hun har spist (se innlegg ovenfor) så litt ekstra pynt skal vi nok få til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...