Gå til innhold

Tips til lydplanke


Anbefalte innlegg

Hei
Jeg skal selge mitt Bowers & Wilkins 685 oppsett og erstatte det med en lydplanke (og mulig en sub). Dette er fordi jeg er redd for at ungen skal velte det over seg, pluss at anlegget passer seg dårligere i den nye leiligheten enn det gjorde i det gamle (men primært fordi jeg ikke vil mose ungen).

Jeg er derfor, som sagt, på jakt etter en lydplanke og eventuelt en tilhørende sub. Jeg tenker at jeg kan bruke et sted mellom 6-8500 totalt. Det lar seg vanskelig gjøre å få surround med bakhøytalere i leiligheten så blir kun planke og eventuelt en sub. Lydplanken kommer til å bli brukt både til TV og musikk, men det viktigste er hvordan den funker til film. Bordet planken skal stå på er 119 cm langt så planken må være maks 119 cm lang.

Er det noen som har noen gode forslag?

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/hoyttalere-og-hi-fi/lydplanke/samsung-hw-q960axe-1114-kanals-lydplanke-med-tradlos-subwoofer/293441?scid=SEM6282&gclid=CjwKCAiAvOeQBhBkEiwAxutUVIefobvxYX66BbYiwfqUanLcD9dyIrOaYOnTZ_uL6ef1XKyCR_-hMRoCLVkQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Jeg er selv svært fornøyd med dette. Kommer med jevne mellomrom på tilbud til 9000 kr. Per dags dato får du versjonen uten bakhøytaler til 10 000 kr. Men jeg vil absolutt anbefale den med bakhøytaler, som forøvrig er trådløse. 

 

 

Lenke til kommentar
On 2/26/2022 at 7:16 PM, ITtraktor said:

 

https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/hoyttalere-og-hi-fi/lydplanke/samsung-hw-q960axe-1114-kanals-lydplanke-med-tradlos-subwoofer/293441?scid=SEM6282&gclid=CjwKCAiAvOeQBhBkEiwAxutUVIefobvxYX66BbYiwfqUanLcD9dyIrOaYOnTZ_uL6ef1XKyCR_-hMRoCLVkQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Jeg er selv svært fornøyd med dette. Kommer med jevne mellomrom på tilbud til 9000 kr. Per dags dato får du versjonen uten bakhøytaler til 10 000 kr. Men jeg vil absolutt anbefale den med bakhøytaler, som forøvrig er trådløse. 

 

 

Takk for svar!

 

Jeg lurer på om den planken dessverre er litt for lang og ikke vil få plass på tvbordet. Har du forsøkt den uten å ha bakhøyttalerne på? Hvordan fungerer den da i så fall?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...