Thanatos Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Prøver og linke med noen kompisser på bf1942, men jeg får ikke startet spillet... Jeg starter spillet (trykker på bf1942.exe eller noen av de andre start metodene) men da blir det svart et sekund, før jeg returnerer til windows... Jeg har prøvd å innstallere på nytt, selve spillet å alle updates/expansions (road to rome, secret weapons, desert combat) men til ingen nytte. mine specs: P4 2.6 Ghz 800FSB 512 DDR PC3200 Radeon 9500 PRO 128MB Det merkelige er at det funket for en stund siden...
brillan Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Jeg vet hva som er galt Gjør dette: først går du hit: x:\Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings Så åpner du VideoDefault.con i notepad skift renderer.allowAllRefreshRates 0 til renderer.allowAllRefreshRates 1 Si fra vis det funker.
ZoOoM Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Jeg vet hva som er galt Gjør dette: først går du hit: x:\Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings Så åpner du VideoDefault.con i notepad skift renderer.allowAllRefreshRates 0 til renderer.allowAllRefreshRates 1 Si fra vis det funker. ..... og viss ikkje det funker så kan du no ta systemgjenoppretting tilbake til når spillet funka.
Thanatos Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Skrevet 14. januar 2004 Tusen takk for hjelpen. det exploid sa virka! Men synd jeg glemte denne posten da, siden nå er jeg ikke på LAN np mer da... jaja, nye lan kommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå