martinijini Skrevet 6. februar 2022 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2022 Hei! Er en gjeng som har lyst til å ta en etterlengtet guttetur ut av landet. Blir en langhelg, men usikker på hvilke land man kan dra til uten at utelivet der er stengt ned. Vet Danmark har åpnet opp, men kunne tenkt oss ett annet sted! har dere noen tips?🍻 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 8. februar 2022 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2022 Jeg anbefaler Krakow. Var der i november, og bortsatt fra at vi måtte forhåndsutfylle et skjema og vise koronapass ved innreise var begrensninger knyttet til uteliv ikke-eksisterende (selv om diverse reiseråd og artikler sa det motsatte). Konsentrasjonen av barer og klubber er størst rundt gamlebyen, men jeg anbefaler sterkt at dere tar en kveld i Jewish quarter dersom dere vil styre unna hordene med mannlige britiske turister. Her finner dere mange kule barer og klubber, blant annet Nowy Kraftowy som har et enormt utvalg av øl på tapp. Det er ellers en veldig fin by, med nok av ting å se og gjøre på dagtid. Lenke til kommentar
@Filosofen Skrevet 10. mars 2022 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2022 Jeg kan trygt anbefale Amsterdam. Skal dere være en ukes tid er Gran Canaria også veldig bra. Litt småharry når menyene er på norsk/svensk, men deilig å få litt sol og varme! Var der i høst med en gjeng på 12 personer og bodde på Anfi Del Mar. Det fungerer bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå