Gå til innhold

Dele PlayStation Plus på flere konsoller


indahla

Anbefalte innlegg

Vi har tre PS4 i familien, min og en til hver av mine sønner. Den eldste sønnen min har PlayStation Plus og kan dermed spille på nettet.

 

Er det noen måte å «dele» dette abonnementet på slik at vi alle tre kan spille på nett? Må ikke være samtidig men det hadde jo selvsagt vært fint.

 

Takk for alle råd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://www.androidcentral.com/how-use-family-sharing-playstation-plus
 

https://www.digitaltrends.com/gaming/how-to-gameshare-on-ps4/?amp

 

tok bare å la inn link på første søkene, er bare å søke «how to share PlayStation plus» som et eksempel, så får du løsning kjapt, skriv spørsmålet du lurer på i engelsk (eller spansk hvis ferdighetene er der) så finner du som regel alltid svar. 
Kan selvfølgelig skrive norsk også, men ikke mest brukte språk i verden. ☺️
Så ikke vær redd for å stille spørsmål i Google eller andre søkemotorer. 
Skjønner og forstår at ikke alle vet hvordan alt fungerer, så er ikke ment negativt denne posten, tvert om. ☺️ 
 

Svaret du lurer på kommer nok an på hvor mange konsoller dere har. Har dere 3 så må dere ha 2 abonnement, 2 eller 1 konsoll så får du det nok til å fungere med en. 
Bare følg stegene som beskrevet i linken 😉

Lenke til kommentar

Må nok ha 2 abonnement. Bare mulig å dele på 2 ps4, eller 2 ps5.

 

Men hvis det ikke er krise for at det skal fungere samtidig. Så kan jo man gjøre det litt vanskelig med at man må logge seg på den brukeren som har ps+ og gjøre den brukern til primær konsoll på den konsollen man skal spille på. Hvis det ga mening??

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...