Gå til innhold

.gif annimasjoner blir bare bilder på min 3650


zaico

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fordi at en mobil har veldig lav fps det seff! sjeldent å se en vanlig mobil med f.eks 60Hz :p! Men det skal gå an å få det relativt smooth! Hvis du har satt på altfor høy refresh time så kan det henda at telefonen registrerer bare et og annet bilde noe som kan gjøre at det ser ut som stillbilder! Sett ned FPSn til 5-10 bilder i sekundet og deretter så øker du litt etter litt for å se hvor mye den takler! Det kan hende at det står noe informasjon angående dette på produdenten til telefonens side!

 

Hvis du trenger et program til å gjøre dette er Ulead GIF Animator ikke noe dårlig valg siden det er enkelt, men likevle alle funksjoner en trenger for noen enkle GIFer! Det koster etter en periode (45dollar)!

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Jeg trodde óg lenge at 3650 ikke kunne spille gif-animasjoner, men det gjør den. Problemet er bare at den spiller igjennom kun en gang i en helsikes fart etter å ha lastet hele animasjonen.

 

For å loope animasjoner trengs det 3.parts software som t.eks. Animation Viewer (gratis).

Noen som vet noen sider man kan laste det opp til, for så å hente ned igjenn med gprs?

Lenke til kommentar
Jeg trodde óg lenge at 3650 ikke kunne spille gif-animasjoner, men det gjør den. Problemet er bare at den spiller igjennom kun en gang i en helsikes fart etter å ha lastet hele animasjonen.

 

For å loope animasjoner trengs det 3.parts software som t.eks. Animation Viewer (gratis).

Noen som vet noen sider man kan laste det opp til, for så å hente ned igjenn med gprs?

Hvis du har data til mobil kabel så slipper du det :thumbup: Hvordan var det du fikk tak i GIFene egentlig? Fra telefon eller fra data og deretter til mobil?

Lenke til kommentar
Jeg trodde óg lenge at 3650 ikke kunne spille gif-animasjoner, men det gjør den. Problemet er bare at den spiller igjennom kun en gang i en helsikes fart etter å ha lastet hele animasjonen.

 

For å loope animasjoner trengs det 3.parts software som t.eks. Animation Viewer (gratis).

Noen som vet noen sider man kan laste det opp til, for så å hente ned igjenn med gprs?

Hvis du har data til mobil kabel så slipper du det :thumbup: Hvordan var det du fikk tak i GIFene egentlig? Fra telefon eller fra data og deretter til mobil?

Fra en webside, hentet de ned via gprs!

Lenke til kommentar
Noen som vet noen sider man kan laste det opp til, for så å hente ned igjenn med gprs?

Hva mener du? Det er bare å taste inn http://koti.phnet.fi/jarilaak/software/ani...r_1_14_free.sis i hvilken som helst browser du måtte ha installert på telefonen (WAP-browseren som er preinstallert på telefonen t.eks.), koble til, og så går installasjonen av seg selv. Det er bare snakk om 8 kilobyte.

Endret av qwert
Lenke til kommentar
Noen som vet noen sider man kan laste det opp til, for så å hente ned igjenn med gprs?

Hva mener du? Det er bare å taste inn http://koti.phnet.fi/jarilaak/software/ani...r_1_14_free.sis i hvilken som helst browser du måtte ha installert på telefonen (WAP-browseren som er preinstallert på telefonen t.eks.), koble til, og så går installasjonen av seg selv. Det er bare snakk om 8 kilobyte.

jo, men tenkte og laste ned en del annen programvare jeg har lagret på pc`en, men ser de fleste slike sider kun lar deg laste opp .gif, .jpeg, .jva osv.

Lenke til kommentar

Skjønner. Det var ett sted her postet tidligere hvor man kan laste opp hva som helst, hvorpå man kan ta det ned til mobilen, og så blir det automatisk slettet en time senere. Søk.

 

Hvorfor ikke kjøpe en bluetooth-dongle i stedet? De koster under 400, og er mye mindre styr i lengden. Billigere blir det óg. Jeg bruker min til å se futurama på toget t.eks, noe som hadde vært mye uaktuelt ved å flytte filen over GPRS (ca. 11MB per episode).

Lenke til kommentar
Skjønner. Det var ett sted her postet tidligere hvor man kan laste opp hva som helst, hvorpå man kan ta det ned til mobilen, og så blir det automatisk slettet en time senere. Søk.

 

Hvorfor ikke kjøpe en bluetooth-dongle i stedet? De koster under 400, og er mye mindre styr i lengden. Billigere blir det óg. Jeg bruker min til å se futurama på toget t.eks, noe som hadde vært mye uaktuelt ved å flytte filen over GPRS (ca. 11MB per episode).

Den er allerede bestilt, men har lyst å leke meg mens jeg venter :D

Lenke til kommentar

Jeg har selv opplevd at gif animasjoner ikke blir avspillt på min gamle 7250.

Jeg kunne se enkelte gif animasjoner, men det funket ikke om jeg sendte via netcom mother. Størrelsen på filen ble drastisk endret når jeg sendte den som mms til min egen mobil fra mother.

 

Men bruk bluetooth, som jeg har gjot med min nye 6600. Da funker det allright.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...