Gå til innhold

Noen som vil spille "It takes two" gratis på playstation 4/5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
39 minutes ago, Baardiv72 said:

Hei,

Jeg har ingen å spille det ny-innkjøpte og fantastiske co-op spillet "It takes two", så om det er noen der ute som har PS4/PS5 (og har headset for kommunikasjon), og vil spille dette med friend pass (gratis), send meg en PM..

Kan være med, men må vente 3-4 dager isåfall, må bare fullføre metro platinum først når jeg først har kommet igang. 
Har spillet selv men mangler en time eller 2 med brodern men kan fint spille ps4 versjonen. ☺️
Finner du andre å spille med så går du for det. ☺️

Cruella79

Lenke til kommentar
vampyrica skrev (2 minutter siden):

Kan være med, men må vente 3-4 dager isåfall, må bare fullføre metro platinum først når jeg først har kommet igang. 
Har spillet selv men mangler en time eller 2 med brodern men kan fint spille ps4 versjonen. ☺️
Finner du andre å spille med så går du for det. ☺️

Cruella79

Hei,

Det er supert! Kan du ikke bare sende en melding når du har tid. Jeg har også Xbox versjonen hvis det passer bedre.

Baardiv72

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...