Selvstendigsaas Skrevet 7. november 2021 Skrevet 7. november 2021 Dette er også noe vi opplever i eu med gdpr. Det hender seg en gang innimellom at man kommer over nettsider som sier at tjenesten ikke er tilgjenglig i EU pga gdpr. 2
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 7. november 2021 Skrevet 7. november 2021 (endret) Selvstendigsaas skrev (4 timer siden): Dette er også noe vi opplever i eu med gdpr. Det hender seg en gang innimellom at man kommer over nettsider som sier at tjenesten ikke er tilgjenglig i EU pga gdpr. Joda, men her er det i det minste lovlig å bruke VPN og Tor til å omgå dette; eventuelt andre verktøy, at så lenge du bare leser en nyhetsartikkel eller noe sånt, eller annen artikkel, har det ikke noe å si om de snapper opp data derfra. Kommer over dem en sjelden gang, men som oftest gidder jeg ikke bryet med å komme igjennom, så da mister de en leser. Datakraft sløste de uansett med å vise meg en sperrevegg; ikke så mye, men litt likevel. Endret 7. november 2021 av Memento scientiam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå