Gå til innhold

Painkiller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig fett spill, lenge siden jeg har hatt det så gøy med et spill uten å tenke :p

Bra grafikk, kule våpen og bra stemning gjør jo sitt til at jeg sikkert kommer til å kjøpe det.

Er sånn ca. 150 fiender per brett hehe (tilsvarer ca. 10-15 min med spilling) :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om jeg tror det blir en hit?

det vet jeg ikke enda, men pokker som jeg skal prøve det spillet.

elsket fysikken som havok2 leverte i max pane 2 (om det altså var denne), spillte omigjen og omigjen for å se på de unike måtene folk kunne sprenges vekk på :thumbup:

painkiller ser utrolig vakkert og tøfft ut, screenshots, ikke så altfor dunkelt, her skal det drepes!

kan forresten denne motoren brukes med andre spill/programmer også?

er det lagt en cs / hl mod med denne? (eks. på et gammelt spill)

Skrevet (endret)

play.com_

our price: £26.99 Delivered

availability: Due for release on 12/03/2004

RRP: £29.99 You save: £3.00 (10%)

finner ikke noe demo jeg ihvertfall, så jeg venter.

håpe på en liten omtale fra gamer.no ?

edit_

småforandringer

Endret av genesis
  • 1 måned senere...
Skrevet

Prøvde alpahen, og synes det virker utrolig bra! Akkurat den typen spill jeg liker, masse gromme våpen, masse digre monstre, og en god dose humor :D

Ser virkelig fram til dette!

Skrevet

Havok er ikke en grafikk motor, det er en fysikk motor med egne rutiner for hvordan fysikken på gjenstander reagerer på interaksjon og omgivelser i spillet. Ikke for å pirke, men det er mange som er lett påvirkelige her på forumet og det kan fort bli pinlig for noen i en diskusjon: "Ja men, jeg har lest på internett at det er sånn og sånn....."

Er det samme type fysikkmotor som ble brukt i Max Payne 2? Det var i alle fall en nydelig fysikk... :thumbup:

Er den samme ja, men motoren kan skreddersys for hvert enkelt spill, dermed er det ikke sikkert at den vil virke nøyaktig på samme måte som i Max Payne 2, den kan bli dårligere, den kan bli bedre, alt etter hvordan utviklerene velger å programmere den...

bare for å pirke. det var vel havok motoren som vart brukt i max payne 2 (alstå havok 1). medan det er snakk om versjon 2 som skal bli brukt på painkiller (og half life2, medal og honor pacific assult)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...