SGØ Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 (endret) Hey, Er på utkikk etter en DVD spiller (til pcen som nevnt i topic) til en maximums pris på 400,-. Så mitt spørsmål blir derfor: hva er det beste DVD-spiller`n man får pris kontra ytelse? Anbefalinger? Alle relevante og saklige svar tas hjertelig imot Mvh Sveinung Østgård Endret 9. januar 2004 av SGØ
Term Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Jeg kan trygt si at du ikke kan velge på hylle over dvd spillere til 400kr. ytelsen er vel helt grei til den ytelsen, alså den gjør jobben...ikke noe spes mer. Jeg ser at komplett har 3 merker under 400 kr, så det spiller vel egentlig ingen rolle. LG-spillerne er helt grei om ikke annet. Det er den eneste av de jeg har testet.
SGØ Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Å glemte å tilføye: dvd-spiller`n må være sonefri og den skal bestilles fra HWB.no`s sortement. Hvilken bør jeg gå for?
RolloThomasi Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Du trenger ikke å bytte firmware på dvd-spillere lenger etter at det kom et program som heter AnyDVD.
SGØ Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Men hvilken av de spillerne HWB har inne i skrivende stund er best?
SGØ Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Hehe, kom igjen folkens våkne våkne Trenger hurtige svar så jeg kan få satt på bestillinga
erikstein Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Jeg kjøpte samsung'en de har. Den virket helt greit
SGØ Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Takker for tipset, flere erfaringer før jeg smekker på bestillinga? (håper i hvertfall d:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå