Gå til innhold

Har mistet harddrive bay til NZXT H510

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg har bare en .M2 SSD i NZXT H510 kabinettet mitt, derfor har jeg ikke montert harddrive bay-en i kabinettet, men fant nylig ut at jeg vil kjøpe meg en harddisk i tillegg. Jeg flyttet nylig og nå finner jeg ikke harddrive bay'en til kabinettet mitt. Har vært i kontakt med komplett om de hadde en ekstra, men de har ingenting liggende.

Må jeg kjøpe nytt kabinett for å få tak i delen eller finnes det noen plass som selger deler? 

Legger ved bilde av delen jeg mangler

kJyav13.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

https://www.komplett.no/product/611240/datautstyr/pc-komponenter/kabinetterbarebone/tilbehoer/akasa-ssd-hdd-adapter-525-bay?channable=00808169640036313132343004&gclid=Cj0KCQjwiNSLBhCPARIsAKNS4_fZmzxOt4ZP0M7b_HzzRlPYUlMi43I6KDDPcLQTV2iuAcavVT-f4gwaAqqqEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Du skal ha tre ledige 5,25" brønner (til dvd-brenner etc). Regner med du har en slik ledig? Kjøp en overgang fra 5,25" til 3,5" - så kan du installere harddisken på den. 

Den fra komplett var den første jeg googlet meg frem til.... bare som eksempel på hva kan bruke. 

Skrevet

Heisan!

I og med at jeg ikke trengte all verdens plass så kjøpte jeg en 1tb m.2 SSD på tilbud på komplett, siden jeg har to m.2-slots på hovedkortet. Det ble den beste løsningen for meg siden jeg fikk kjøpt den for 800kr :)

Tusen takk for hjelpen uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...