Gå til innhold

LG sn11rg eller Samsung q960a


Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe meg et surround system. Hovedsakelig til film og gaming, litt musikk men ikke så mye. Har sett på LG sn11rg og Samsung q960a. Skal være til en LG oled tv 77". Disse to systemene begynner jo også å komme såpass mye opp i pris at kan kanskje et hjemmekinosystem vil være bedre eller? Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte selv samsung hw-q950a på black friday i fjor til ca halv pris. Så vent i hvert fall til da.

I forhold til plass spiller det bra, men det blir aldri som et skikkelig anlegg, men da koster det jo gjerne like mye for fronthøyttalerene som hele samsung anlegget.

Så spørs hvor mye du ønsker å bruke på det.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp satt til side en AVR-X1500H, senter og to dynaudio dm 2/7 til fordel for samsung hw-q960.

Savner musikken i fra dynaudio, men liker langt bedre lydbildet under filmer nå med q960. Mulig jeg hadde oppnådd det samme med å investere i noen gode bakhøyttalere og sub, men nå er ting trådløst og tar langt mindre plass.

Hva jeg velger å beholde på sikt vet jeg ikke enda. Har litt tid på meg før åpent kjøp utgår hos Elkjøp.

Betalte forøvrig 9990 for den, da fikk en også med nettbrett, the frame eller en robotstøvsuger på kjøpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...