Mort-One Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Heisann.. Hvor mye Mhz starter dette kortet på? å hvor mye kan jeg clocke det? Å va er den beste Gpu kjøleren jeg kan få taki for en billig pænge? har hørt at zalman heat-pipe er fette rått..
Merlin Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Arctcic silver er bedre enn Zalman Heatpipe synes jeg. Hvis du skal klokke kortet bør du øke core med 2-5 mhz og memory med det samme helt til du får grafikkfeil på skjermen.
oeb Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Arctcic silver er bedre enn Zalman Heatpipe synes jeg. Hvis du skal klokke kortet bør du øke core med 2-5 mhz og memory med det samme helt til du får grafikkfeil på skjermen. "Arctic Silver" er en kjølepasta, du tenker ikke på noe annet nå? Zalman HeatPipe er visst grei.. kjøler godt kombinert med en stillegående vifte.
menT4l Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Om du ikke vet det allerede så er det en sjangse(50%) for at du kan modde skjermkortet ditt til å bli et fullverdig 9800non-pro\pro. Last ned omegadriverne fra www.omegacorner.com og velg "9800se softmod" når du installerer driverne, er du heldig har du et mange prosent bedre skjermkort etter dette er gjort. Derimot om du får artifacts(prikker på bildet, sjakkmønster etc.) så er det bare å avvinstallere driverne etterpå, dog er det et fåtall personer som har fått skjermkortet sitt ødelagt etter å ha utført modden, men det er en risk å ta. Ellers kan du søke på google etter "9800se standard frequency" eller noe lignende, vil tro du får opp et passende svar da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå