Gå til innhold

1 sekunds hakk i windows og spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett sjekket jeg for sikkerhetens skyld med housecall i går, ingen virus. dessuten har jeg brannmur. Har tenkt til å prøve nå, men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal greie det siden jeg har lydkortet på hovedkoret :-?

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde nok formatert pcen og lagt inn de aller nyeste driverne på alt, Chipset, skjermkort, lydkort. Stor sjanse på at det er løst da. Du har sikkert noen ubrukelige programmer som messer opp systemet...

Skrevet

Hvilke drivere bruker du til G4 kortet ditt?

Husk at 5x.xx er beregnet til FX kortene, hadde g4 4200 før, og etter jeg la inn 52 et eller annet driverene hadde jed samme problemet...

Skrevet

Var det sånn at "hakkingen" forkommer i Windows også? Under helt vanlige aktiviteter (Nettleser/E-post/Word o.l.)?

Har du noen mulighet til å poste et screenshot av prosessene fra Oppgavebehandling her?

Skrevet

Hakkingen forekommer i windows og ja. . . Merker det ikke veldig godt, men hva mener du med å "Har du noen mulighet til å poste et screenshot av prosessene fra Oppgavebehandling her?" Lage screenshot av oppgavebehandling?

Skrevet

Kan det være CPU eller RAM som krangler? Forsøk å kjøre memtest86 (booter fra diskett/CD) for å teste minnet. Prime95 for å teste CPU/minne...

Pleier å la disse stå på over natten, ofte problemer viser seg etter noen timers kjøring!

timtowtdi

Skrevet

Hvis du disabler lydkort, nettverkskort, serieutganger, parallellport, diskett etc. i BIOS da? (dvs. alt som ikke strengt tatt er nødvendig)

Hadde problemer med 'Legacy USB support' på mitt hovedkort kan jeg huske (Asus P4P800) - disable den også!

timtowtdi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...