FiSkEN FliPP Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 (endret) Hvordan skal jeg sette opp viftene for å få best luft-gjennomstrømming i kabinettet? (som er et Chieftec Dragon) Det er 2 vifteplasser foran,1 i sidedøren og 2 bak (+PSU) Hvordan får jeg da best luftgjennomføring!? Jeg har alle viftene som trengs!! EDIT:Tusen takk for alle svarene jeg får ! det hjelper meg masse!! Endret 8. januar 2004 av FiSkEN FliPP
356speedster Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 front = inn Sidedør = inn Bak = ut PSU = ut
Musty Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 (endret) og du kan gjerne ha vifte som blåser INN i sidedøren også. Endret 8. januar 2004 av Musty
Bamse_ Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Bruker akkurat det samme systemet som på tegningen. Det fungerer veldig bra. Og jeg har ett Chieftec Holder ca 20 grader i kabinettet.
cwerner Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Hei Fisken!!! jeg har nettop fått meg et Chieftec Matrix kab. ganske likt som din. Jeg har en vifte bak som blåser ut, og en i sidedøren som blåser inn. Jeg har tenkt til å kjøpe en lysvifte å sette den i døren, og den som er der nå setter jeg foran Systemet mitt holder rundt 30 grader, og går 5-10 grader opp ved spilling men jeg regner at det blir litt bedre når jeg får en vifte til For å se maskin specs se i profilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå