turb0man Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 det samme som Utjevning ? Hvor mye burde jeg sette den på ---> 2,4 eller 6 ? Og Anisotropisk filtering ---> 2,4,8 eller 16 ? Se signatur for specs
z10an Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Med anti-aliasing gjevner du ut kanter, du kan se at grafikken blir litt "blurry" i kantene slik du nesten ikke ser kantene. Kjør med så mye anti-aliasing du vil, kan være litt krevende av og til men du ser ut til å ha en ganske bra pc så
Rookie_NO Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 (endret) Med anti-aliasing/kant-utjevning så bruker man prossessorkraft på å regne ut fargeverdiene på hver sin side av en kant, og bruker pixlene rundt denne kanten til å tilpasse fargeverdien slik at det ser ut som kanten blir "mykere". Verdien tilsvarer hvor "langt" fra kanten det skal tilpasses, høyere verdier = softere kanter. Og skulle gjerne hatt maskina di og en ferdig kopi av HL2... Endret 8. januar 2004 av Rookie_NO
MistaPi Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Det er kun super-sampling AA som tar GPU kraft (fillrate).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå