Gå til innhold

Anbefaling av webshop i USA..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Umm, problemet her er vel bare den fine loven i Norge som man ikke kommer utenom. Den som sier at alt over 200,- skal fortolles. Så jeg vet ikke om vinninga går opp i spinninga her. :ermm:

 

Men hvis du skal feriere der, er det nok anderledes. Da er det vel bare å kjøpe stæsj. Tviler på noen holder styr på hva gadgets du tok ut av landet og inn igjen. Selvom man noen ganger kan lure litt i dette landet her... :realmad:

 

Hvis du skal handle på webshop, så må jeg si amazon.com - de har veldig bra utvalg og en topp kundeservice. Det var ikke noe gebyr der i gården da jeg ikke fikk hentet min pakke engang. Neida - det var alle pengene tilbake som man hadde betalt på kort. :thumbs:

Lenke til kommentar

Hva er de mest omtalte webshoppene da? til dere som henger i amerikanske siders forum. Det er jo ingen tvil om at komplett.no er den mest populaere i dette landet, selv om det ikke alltid er den beste.

 

Har tittet litt rundt p& sider her nede (jeg bor her for 0yeblikket) og har ihvertfall funnet ut at det er MANGE & velge mellom!

Amazon.com ja... noen fler?

 

Takker

 

EDIT: Likte ikke Amazon jeg... uoversiktlig, og virket ikke som de hadde all verdens utvalg.... sikkert billig, men..

 

BTW: Min bank sier dollarkursen er 6.81, hvor har du 6.5 fra? :dribble:

Endret av Xvani
Lenke til kommentar

du må kun betale 24 prosent moms på en spiller til 350USD. Sendte mail til tollvesenet for etpar dager siden, og de sa det ikke var noen andre avgifter, uten om moms og evt. fortollingsgebyr som f.eks. posten skal ha.

 

Du sparer nok fort 1000-1200 på en iriver iHP-120 ville jeg tro.. sjekk www.cnet.com, de har prisguide med vurdering av butikkene..

Lenke til kommentar

og jeg kunne godt tenkt meg en butikk som ikke trenger & sende til Norge :D (sorry at jeg stjeler tr&den, men vi sp0r jo om NESTEN det samme!)

 

S& det er BARE & liste!!!

 

(fix topic, dropp alt etter USA)

PS: Amazon.com sender til Norge tror jeg :)

 

Noen som vet om noen BRA US Forum? *leter rundt p& div US hardware sites*

Lenke til kommentar

Når jeg prøver å bestille noe fra www.amazon.com får jeg bare beskjed om at "There's a slight problem with your order (see below)" og

 

"We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below.."

 

Hører om mange som har kjøpt fra amazon her så det er åpenbart mulig..hva gjør jeg feil??

 

Har prøvd med varer fra forskjellige opprinnelige webshoper... (og velger "Norway" under country)

Lenke til kommentar
Når jeg prøver å bestille noe fra www.amazon.com får jeg bare beskjed om at "There's a slight problem with your order (see below)" og

 

"We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below.."

 

Hører om mange som har kjøpt fra amazon her så det er åpenbart mulig..hva gjør jeg feil??

 

Har prøvd med varer fra forskjellige opprinnelige webshoper... (og velger "Norway" under country)

Det er ikke sikkert de sender den varen du skal ha, ut av landet. Det må du sjekke først.

For å finne det billigste datatstyret, sjekk www.pricewatch.com

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Anbefaler å ta en titt her.

Var dette til meg eller tr&dstarter? (ser vi begge har feil)

 

Vet at dette overhodet ikke var ment som en fornaermelse, men syns det var litt un0dvendig.

Det var nemlig bare 1 feil.. Har n& ikke skrevet norsk p& ca 1 &r (med unntak fra kanskje 50 poster totalt p& div forum, har ikke tid til & vaere s& aktiv som jeg var) Og da blir det seff litt sm&feil..

 

ellers takker jeg for rettelsen, men det var strengt tatt ikke n0dvendig :wow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...