Gå til innhold

Xbox 360 innhold over til Xbox S, hvordan?


Anbefalte innlegg

Når koronaen slo til i fjor, tok vi frem den gamle 360'en, og har virkelig kost oss. Men nå har jeg kjøpt ny, fordi denne synger på siste verset og jeg har en del lagrede spill jeg gjerne vil ha med meg over, men jeg ser at nettskyen på 360'en bare er på 2gb. Og de lagrede spillene mine er på over 60gb. Kan jeg bruke en minnepinne? Er helt grønn på dette....så setter pris på tips og hjelp ❤😊

Endret av Sophie-Ann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettskyen er kun for save-games. Altså lagre fremgang i spill. (Og kanskje screenshot og noen videoer).

Det du gjør. Logger deg inn på nye Xbox med samme profil du hadde på gamle 360.
Da skal skyen hente ned save-games for spill som er kompatible.
For å få spill over, søker du opp spillet i Game Store på Xbox. (Butikken). Eier du spillet fra før, står det som "kjøpt" og du laster det ned på nytt, på nye Xbox Series S.

Er usikker, (og tror ikke), at man kan ta spill direkte fra 360 på en minnepinne og laste de over til Xbox series S. Du må nok laste de ned på nytt, for de fleste spill som er kompatible med series S er en litt annen kode i spillet for at det skal virke på de nye Xbox-ene.

 

her kan du se hvilke Xbox 360-spill som virker på Xbox Series S.
(Har du spillet på plate, kan du ikke få det inn på Xbox series S. Da bør du kjøpe Xbox Series X som har disc-drive.)
https://www.eurogamer.net/articles/xbox-backwards-compatibility-list-xbox-360-games-series-x-6400

  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 8/2/2021 at 5:45 PM, Tor Rasmussen said:

Nettskyen er kun for save-games. Altså lagre fremgang i spill. (Og kanskje screenshot og noen videoer).

Det du gjør. Logger deg inn på nye Xbox med samme profil du hadde på gamle 360.
Da skal skyen hente ned save-games for spill som er kompatible.
For å få spill over, søker du opp spillet i Game Store på Xbox. (Butikken). Eier du spillet fra før, står det som "kjøpt" og du laster det ned på nytt, på nye Xbox Series S.

Er usikker, (og tror ikke), at man kan ta spill direkte fra 360 på en minnepinne og laste de over til Xbox series S. Du må nok laste de ned på nytt, for de fleste spill som er kompatible med series S er en litt annen kode i spillet for at det skal virke på de nye Xbox-ene.

 

her kan du se hvilke Xbox 360-spill som virker på Xbox Series S.
(Har du spillet på plate, kan du ikke få det inn på Xbox series S. Da bør du kjøpe Xbox Series X som har disc-drive.)
https://www.eurogamer.net/articles/xbox-backwards-compatibility-list-xbox-360-games-series-x-6400

Tusen takk for hjelpen ❤️

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...