erlber Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Jeg har vært så dum å prøve et program som gjør at jeg kan bruke den bærbare som ekstraskjerm over nettverket. Alt greit så langt, helt til jeg satte den bærbare som primærskjerm, slo av skjermkortet, og den bærbare krasjet... Med det resultat at den stasjonære bare får svart skjerm hver gang den starter.... Jeg har altså bilde frem til jeg skal til å komme inn i menyen i xp, men deretter er det bare svart....
johanf Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Har du prøvd å boote opp i sikkermodus? _ johanf
Ulvestad Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 (endret) Har du bilde på den berbare? Eller er det fordi du har kobla den vekk du har prob? Har min pc kobla til tv-en og kobler eg vekk skjermen min så har eg bilde bare på tv-en og må derfra legge tilatt skjermen. Edit: Leste posten din litt dårleg. Beklager Endret 7. januar 2004 av Ulvestad
ponke Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 (endret) Om du bruker Windows XP, så burde det fungere med å trykke F8 som en gal helt tils det kommer valg frem angående oppstartsmåte. Velg at du vil gjenopprette eller noe sånt, burde være logisk nok. Velg så et gjenoppretningspunkt, bruk det nyeste...! Er litt usikker, men fra F8 går det meste av seg selv så lenge du skjønner logikken i valgene du blir presentert med. Det burde fikse skjermproblemet... Edit: Sikkerhetsmodus kan kanskje gå, om det er programmet som tar over ETTER at Windows XP har startet, alltså at instillingene er riktige, helt tils programmet starter (antageligvis av seg selv) og skal "stille inn" for å bruke den bærbare som hovedskjerm. Men jeg hadde satset på gjenoppretting bare for sikkerhets skyld Si ifra om det hjalp Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 7. januar 2004 av kjello2
erlber Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 Får bilde i sikkermodus, men jeg kan ikke sette tilbake det som jeg endret på, fordi det bare er noe som heter standardskjerm i sikkermodus
johanf Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 I sikkermodus, kan du kanskje avinstallere programmet du brukte for å få bilde på den bærbare? _ johanf
ponke Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 "I'm back in the sadle again......" Hva gjorde du da? Gjenopprettet de tidligere innstillingene? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)
erlber Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 kjørte siste som fungerte... Takk for hjelpen folkens... Oppdaget forresten noe rart, Har logitech trådløst tastatur og mus, som jeg vanligvis kobler til vha usb, men for å komme inn på f8-menyen var jeg nødt til å bruke ps2-koblingene. (Trenger ikke det for å komme inn i bios.....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå