Gå til innhold

CoD Warzone på flere PCer (mine PCer) med tlf nr kravet


Anbefalte innlegg

Jeg har søkt litt rundt på nettet uten å finne noe bra svar her, men jeg kan starte med å si at jeg har 4 gaming PCer i leiligheten min. Dette blir på en måte "syklubben" til meg og kompisene mine når de er innom, da vi spiller spill i allslags sjangre. Jeg har Battle Net på alle PCene, så her om dagen da vi var 4 mann her tenkte vi å prøve ut Warzone, det er tross alt gratis og alt. Dette ble det kjapt ikke noe av, ettersom det nå kreves at en registrerer telefonnr for å lage en account, som nok er et effektivt ledd for å bli kvitt cheatere på free2play spill som Warzone er.

Jeg har kun et telefonnr, så vi lot dette ligge dødt og heller spilte noe annet i stedet. Mitt spørsmål er da om en slipper å registrere telefonnr på Warzone om en kjøper CoD Modern Warfare på Battle Net? Hvis dette er tilfellet, så kan jeg bare kjøpe dette spillet en gang det er på tilbud til mine Battle Net accounts for å spille Warzone.

Går ikke dette, så klarer jeg meg meget fint uten dette spillet (blir litt styr om alle må registrere Battle Net accounts med sine tlf nr hvis vi skal spille dette sammen hos meg).

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...