Gå til innhold

Hvordan fjerne Zyxel (Homenet) fra beggfeste?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Høres kansje veldig banalt ut dette men nå har jeg prøvd i over 30 min å løsne dette faenskapet fra feste slik at jeg får lest login/pass og logget meg inn og endret på NAT instillinger. Ser på en hvit knapp på toppen som ser ut som må holdes inn når man drar det opp. Men den sitter bom fast i veggfeste. 

Hun på kundeservicen dems var bare frekk og avvisende. Jeg har skrudd sammen pcer i mange år, modifert xboxer, dreamboxer osv og har en del peiling på slike ting. Har aldri vært bort i noe slik som skal være så vanskelig å få av. Kan det være at de har montert den på feil? Fikk den for 1 time siden

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel standard opphengsfeste, antageligvis i en phillipsskrue i rett dimensjon.
Og garantert kilt seg, siden plasten er mykere enn metallet. 

Du sliter vel å få den ut fordi du klarer ikke effektivt å gi noen form for støt via fingrene, og lirking er mye mindre effektivt enn støt til å løsne kilte ting.
Rett verktøy er vel en plasthammer + større slagflate via en trekloss/plastkloss(for å unngå skader), for å så slå den oppover. 2 bøker kan også brukes, og er vel det som er veldig litt for hånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...