eln Skrevet 6. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) går det mersom for det samme hvilken leverandør jeg velger?, ett raskt og riktig svar holder Takk! Endret 6. januar 2004 av eln Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 6. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 Kjøp Artic Silver 5. Vet ikke om de har det på komplett Lenke til kommentar
eln Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 ser ikke ut til att de har den på komplett, blir uaktuelt å kjøpe fra en annen webshop pga frakt . offtopic: cpu kjøler bør jeg foresten velge? skal overklokke en 2500+ Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 6. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 Thermaltake 11 og spire silver grease Lenke til kommentar
eln Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 Thermaltake 11 får de ikke inn før den 23`dje å jeg hadde tengt å bestille i dag. hvordan er Thermaltake Volcano 9 CPU-Vifte iforhold? Lenke til kommentar
eln Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA Spire "Silver Grease" kjølepasta Thermaltake Volcano 9 CPU-Vifte TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond dette jeg hadde tengt å bestille, en svar på om den cpuviften er grei Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 Har CPU Vifta og kan vel ikke anbefale den til overklokking.. Den bråker sinnsykt på full rpm og ja.. Liker den ikke.. Lenke til kommentar
eln Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 ettersom jeg skleiut posten litt endra jeg litt på topic. iogmed att sparks sier den ikke er noe å anbefalle ber jeg dere gjerne komme med flere forslag (fra komplett) helst ikke noe ventetid Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 6. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 GlacialTech Igloo Silent Breeze til kr 227 er bra har jeg lest. Lenke til kommentar
eln Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 Mulig den er bra, men det står jo att den er for 3000+ noe som betyr att den kanskje ikke takkler overklokking til feks, 3200+ Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 6. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 Sikker på at du ikke vil bestille fra Microplex da? Da kan du gå for en Mist Frostbite, som jeg syns kjøler kjempebra, samtidig som du kan bestille en Arctic Silver 5... Men blir det for dyrt for deg så er det ikke noe å gjøre med det... Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 6. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 Når du først skal svi av litt penger på minne, kjøp Corsair PS: Min avatar Lenke til kommentar
eln Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 maestr0: har ikke akkurat stort å svi av 2800nok. noen med erfaringer ang WhisperRock IV eller Cooler Master AERO 7+ ? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 Kjøp Artic Silver 5. Vet ikke om de har det på komplett ja den er knall bra. det er den som skorer høyest pluss at den blir anbefalt av overklokking.no om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
eln Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 fant en tube Artic Silver 5 i skuffa her så nå er den saken klar ivertfall, men ang kjøler. det må da være noen av de komplett har inn som er bra? Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 6. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) den beste kjøleren fra komplett er volcano 12 Den har gjort det meget bra i tester i det siste: http://www.cluboverclocker.com/reviews/hea...ano12/page2.htm Alle viftene du nevner vil også fungere men du vil få høyere cpu-temperatur og støynivå. Endret 6. januar 2004 av M_Mickey Lenke til kommentar
eln Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 Den er grei da var varene bestilt. takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå