Gå til innhold

Apple Ipod


Anbefalte innlegg

gamlingene skal til thailand imorgen, så jeg nevnte at de kunne se etter en mp3 spiller.

 

så på testen til dinside.no at den skulle være knall, men er det noen her som har positive/negative ting om den?

 

og sist men ikke minst om det er mulig og få tak i apple ipod i thailand..?

 

mvh meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kvaliteten på iPod er den samme uansett hvor i verden du kjøper den. En annen sak er om det faktisk er apple sin iPod du finner på det lokale markedet der nede ;)

 

Digger min iPod jeg, så det er et godt kjøp

 

PS; lyd/lydkort gutta har blandede følelser, men blir aldri enige om hva som er best av iPod og Creative Zen (tror jeg det er)

Lenke til kommentar

wma "støttes" ved å gjøre det om til aac i iTunes. Hva skal du med wma uansett? aac er jo et bedre/nyere format (orker ikke noen diskusjon rundt det nå...)

Sant at den ha mindre funksjonalitet enn endel andre spillere, men se det på en annen side - mindre som kan gå i stykker/mindre sjangse for softwareklæbb. Trenger du det så finnes det som tilleggsutstyr.

Lenke til kommentar
gjennom iTunes og qt så :p

Neida, vet ikke om det støttes av flere spillere (musicmatch kanskje?), men kvaliteten er høgh!

Jepp for du har jo tydligvis peiling på tingene?

Kvalitet høgh??

http://members.brabant.chello.nl/~m.heijli...servations.html

Les litt rundt temaet før du svarer..

Og eller bruk dine egne ører?

Selv bruker jeg mp3 alikevel for det støttes av "alt"..

 

Til trådstarter, iPod er genial..

Men kanskje mere og spare på og kjøpe denne i thailand iRiver MP3-spiller iHP-120

Også en Meget god spiller..

Selv har jeg en gen2 ipod 20 gig, men er ikke redd for å anbefale andre meget gode spillere.

Lenke til kommentar
Som sagt gidder jeg ikke diskutere dette da han i linken din selv viser til "tester" hvor folk er enige med med han. Det er veldig personlig hva man liker best. Jeg har og testet endel, og kommer fram til at aac er bedre.

Tror vi misforsto hverandre litt. ;)

Trodde du mente at AAC var dårlig lydkvalitet (høgg/høgh) hehe

Tok deg for en av de "siden det er nytt så er det dårlig" folka.. hehe

Lenke til kommentar

så på Iriver ihp-120.

 

denne støtter jo WAW,WMA, ASF, Ogg Vorbis, MP3. Og jeg har jo mange .WMA filer på pcn, ber dem se etter begge modeller siden markedet i thailand er ganske så "spesielt" i forhold til elektronikk butikkene i norge... (?)

 

Iriver hadde ganske mere funskjoner, og ser åpenbart bedre ut!

Lenke til kommentar

øyh! ser iriver bedre ut enn iPod???

Tenk poå hvordan det er med strøm der nede og. Kjipt å drasse på et ekstra adaprer på 200 kilo bare for å spare 20kr :p

 

DaXi, hadde jeg lest hele siden du linket så hadde vi vært på bølgelengde litt før. Leste bare introen jeg. Sorry misforståelsen. Bra vi er enige :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...