Løpende_Blink Skrevet 10. april 2021 Skrevet 10. april 2021 Ett spørsmål som jeg sliter med å finne svar på. Når jeg spiller så vil jeg gjerne ha lyden fra spillet i headsettet, men på rommet vi spiller på så bruker vi også min maskin til å spille musikk. Så jeg lurer rett å slett om det er en måte jeg kan ha gameing lyden i headsettet samtidig som jeg spiller musikk i høyttalerene. Bruker Win10 og ellers en ganske så ny maskin. Mvh Løpende_Blink
Radford Skrevet 10. april 2021 Skrevet 10. april 2021 (endret) Ser for meg at noen andre kanskje har et bedre råd, men med min habile "google-fu" fant jeg følgende program som ser ut til å kunne løse problemet ditt ganske greit: https://github.com/audiorouterdev/audio-router Endret 10. april 2021 av Radford Skrivefeil. 1
007CD Skrevet 1. juli 2021 Skrevet 1. juli 2021 Avhengig av programmet du spiller av fra, så kan du knytte opp bestemte lydkort for ulike kilder. Koble kort nr 2 til lydanlegget til rommet, deretter setter du kort nr 1 til standard i Windows, det er dette som blir valgt av spill og lignende. I musikkavspillingen så må du ha innstillingen og sette denne til lydkort 2 manuellt og overstyre Windows sin standard. Da skal du kunne ha 2 ting gående samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå