Gå til innhold

problemer med nfsu-demoen

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg prøver å starte nfsu-demoen på min bærbare pc (beskrevet under) virker det som maskina skal til å gå inn i spillet,men etter litt jobbing og svart skjerm går den ut i windows igjen.jeg har prøvd med både catalyst 3.10 og 3.2. er det noen andre med lignende problemer?hvilke catalyst-drivere funker bra til nfsu?har veldig sansen for nfs-spillene og vil gjerne kjøpe meg nfsu men da må jeg i det minste få demoen til å virke

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Win XP Pro? Prøv å skifte tastatur oppsettet fra norsk til USA engelsk. Det er ett kjent problem, men om det er det som er galt i ditt tilfelle kan jeg ikke svare helt korrekt på.
Skrevet

Kontrollpanel / Dato, klokkeslett, språk og regionale innstillinger / innstillinger for region og språk / regionale innstillinger: velg Engelsk (Australia)

- dette er beskrevet gjentatte ganger under spill-kategorien...

Skrevet

skiftet region til usa å da funket det.hadde hørt om at enkelte catalyst-drivere hadde problemer med spillet,derfor jeg postet dette i skjermer,skjermkort-kategorien. uansett; takk for hjelpa :yes:

Skrevet

hadde du giddi å søkt, så hadde du funnet titals poster om akkurat det problemet...but I dont blame U, noen ganger gidder jeg ikke å søke selv, raskerer å få svar ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...