Gå til innhold

Erfaringer med PayPal ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker bra, har benyttet det tre-fire ganger. Liker måten de verifiserer at det er du (og ingen andre) som eier VISA-kortet. De belaster kortet med en dollar (som du får igjen når du er verifisert) og legger som kommentar til belastningen en kode du er nødt til å benytte for videre verifisering. Ergo må personen som benytter kortet og ha tilgang til kontoutskriften, noe som er vanskelig om kortet er stjålet.

 

Har ikke hatt noen problemer og anbefaler gjerne Paypal!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Er noen historier der ute om penger som har gått tapt, men jeg føler meg relativt trygg.

Et problem med PayPal er at de oppfører seg om bank og nærmest utgir seg for å være det, men ligger ikke under samme lover og regler som en bank. Man har langt færre rettigheter når noe går galt.

 

[Edit: typo]

Endret av tyldum
Lenke til kommentar

Mins å huske at jeg hadde endel problemer med de.

Er det ikke noe system som at man setter over penger til sin paypal "konto" og pengene blir så trekt derfra av det steder man kjøper av?

Værtfall, det som skjedde var at det ble satt over endel penger til paypal, handelen ble ikke noe av, og det ble ett MARERITT å få pengene tilbake.

Etter mye faksing (dette var påkrevd?) og telefon fikk jeg de værtfall til slutt tilbake, men dette tok 3-4 uker..

Lenke til kommentar

Ja, jeg anbefaler deg å bruke PayPal, men jeg advarer deg. Det finnes en "workaraound" slik at du slett ikk trenger å betale. Dette gjelder da bare hvis det er snakk om direkte nedlastninger.

 

Jeg vet jeg egentlig ikke burde gjøre dette, men du kan sjekker her (paypalsucks.com) , og finne litt negative historier.

 

Jeg fraråder deg å besøke siden, men det finnes noen dårlige sider men PayPal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...