Gå til innhold

Nye problemer med mitt raedon 9800pro-kort

Anbefalte innlegg

Skrevet
Emnetittelen og emne beskrivelsen sier det meste!

Etter ca 5 min med spilling starter lyden å pipe, høyt! Og ca 30 sec etter, så forsvinner lyden helt, og spillet begynner å hakke som besatt.

Resultatet blir avsluttning av spillet. En restart er og på sin plass, siden lyden har forsvunnet i windows og!

Viftene går, nyeste driveren, tempen er normal på cpu(42-47)

Noen forslag?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Hva slags lydkort har du?

2. Hva slags hovedkort har du?

Hadde et lignende problem, som selvfølgelig måtte manifestere seg MIDT i en viktig BF-kamp, og MIDT i et avgjørende angrep (GRRRRR!), og jeg har løst problemet. Men noen fiks for dette gidder jeg ikke gå inn på før jeg vet hva ellers du har, for jeg vet ikke om det er samme problemet engang :)

Skrevet (endret)

Hva er det som får deg til å være så sikker på at det er skjermkortet ditt som forårsaker feilen?

Ville jo heller tro at det er andre grunner...

EDIT: Dessuten - skjer dette i ALLE spill eller i bare et enkelt spill? Prøvd å flashe BIOS, legge inn nye LYDKORT-drivere etc?

Endret av oslo72
Skrevet

Det skjer som regel i shot `em up spill, som raven shield, prince of persia :cry: .

Ikke i fifa 2004 og cm4.

Kanskje maskinen vil jeg skal spille mere fotball :thumbs:

Har asus a7n9x deluxe hk. Lydkortet integrert bruker jeg ikke, så jeg bruker et crystal soundfushion lydkort. Det er gammelt, men det funker, tror jeg.

Colin: er det hardwaren min du vil vite? Se signaturen min

Skrevet

Integrerte funker ikke for mge. Helt dødt når putter pluggen inn.

Hadde problem fra starten med det, sendte det tilbake til komplett for testing, de fant ingen feil :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...