Gå til innhold

Vipps useriøst?


LMH1

Anbefalte innlegg

Har noen erfaringer med vipps i det siste? mistenker det har blit endringer:

https://www.mastercard.no/no-no/bedrifter/sma-og-mellomstore-bedrifter/sikkerhet-for-brukersteder/sikkerhet-ved-netthandel.html

Så kan noen bekrefte? Funger med paypal, men vipps virker ut som betalingen bare feiler, og sier kortet er utgått, hjelper lite å bytte kort, vet komplettbank funger så har mistanke enten så har ikke vipps endret systemet sitt ellers er det teknisk feil som gjør appen funger dårlig på noen mobiler. Vipps sier de anbefaler for å ringe de vil ikke bruke tiden sin å svare på epost. Det blir kun kostnader  så hva mener dere er jeg eneste som sliter med dette problemet? eller er det flere? For datoen er riktig i appen skal vare til 2022 men alikevel under betaling sier det kortet er utgått og alle betalinger feiler. Man får ikke feilmelding før man skal betale.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BioNor skrev (12 minutter siden):

Nei, Vipps er ikke useriøst og dette sikkert bare (nok) et tilfelle av pebkac...

Litt rart å bruke fjortisspråk, paypal sier vel 1 måned før kredittkortet utgår aldri fått sms\epost fra det på vipps, så jeg mener fremdeles vipps er mye dårligere en paypal men hvis det er min feil burde jeg fått feilmelding som viser hva jeg gjør feil i mistefall.

Lenke til kommentar

Det var vel nivået vi la oss på når du kaller Vipps useriøst? Ingen steder sier de at de ikke vil svare på e-post;

bilde.png.6e741ca9ce202fdb10d70677a573d0bd.png

 

Har du i det hele tatt forsøkt å sende via denne? Hvis kostnader rundt en telefon til Vipps er det som skal til for å velte feilsøkingen, så vil du ikke ha hjelp.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja har sendt:

 Får svar:

Sitat

 

Hei ...

Jeg har tatt en nærmere titt på saken din, og finner ikke en åpenbar grunn til at det feiler. Jeg lurer derfor på om du kan ringe inn til oss når du har anledning, så kan vi se på det nærmere?

Ha en fortsatt fin dag 🙂

Vennlig hilsen
 | Kunderådgiver | Vipps AS

Etter å ha ring på lørdag fikk jeg ikke svar annet de mener det bør bli løst til kl 17 hvis ikke er det bare å ringe på nytt. Så de finner ikke ut hvorfor det ikke virker.

Sitat

Det var vel nivået vi la oss på når du kaller Vipps useriøst? Ingen steder sier de at de ikke vil svare på e-post;

Hvis kostnader rundt en telefon til Vipps er det som skal til for å velte feilsøkingen, så vil du ikke ha hjelp.

Tror det fort bli 50\100 kr i utgifter på sikt, foreløpig har jeg kun hatt noen få kroner i tap, men virker ikke ut som er lett å finne ut av. Det er ikke min feil, normalsett burde det ikke tilates å legge kort som er utgått eller som ikke virker, så blir vanskelig å feilsøke, noen som har testet komplettbank eller remembers\sbanken sine kort? like lite sansynlig å få hjelp men må jo forsøke om noen har opplevd det før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...