Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal spille av filmer som er tatt med mitt digitale kamera men allt jeg får opp er denne feilmeldinga.

 

Jeg sa det til noen på skolen i dag men de hadde ikke hørt om MJPG, men bare MPEG.

Har leita litt rundt på forumet og lasta ned noen codec pakker og litt sånn forskjellig, men til ingen nytte.

Det rare er at jeg kunne spille av filmene før jeg formaterte maskina, som jeg gjor for en liten stund siden nå.

Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt googling kan gjøre underverker :)

 

PICVideo™ MJPEG Codec v2 - Fastest Motion JPEG Video Codec

This is the perfect codec for viewing Motion JPEG files on Windows Media Player. The PICVideo MJPEG Codec offers incredibly high-speed compression and decompression of Motion JPEG streams. The PICVideo MJPEG Codec is both a Microsoft Video for Windows Codec and a Microsoft DirectShow Transform Filter Codec.

 

 

http://www.pegasusimaging.com/picvideomjpeg.htm

 

Tror det er den du trenger.

Lenke til kommentar
Litt googling kan gjøre underverker :)

 

PICVideo™ MJPEG Codec v2 - Fastest Motion JPEG Video Codec

This is the perfect codec for viewing Motion JPEG files on Windows Media Player. The PICVideo MJPEG Codec offers incredibly high-speed compression and decompression of Motion JPEG streams. The PICVideo MJPEG Codec is both a Microsoft Video for Windows Codec and a Microsoft DirectShow Transform Filter Codec.

 

 

http://www.pegasusimaging.com/picvideomjpeg.htm

 

Tror det er den du trenger.

Jeg var inne der,men jeg såg dollar tegnet og tenkte at dette ikke var noe.

Lasta den ned i sta, men det står pic video og www.jpg. com med store bokstaver når jeg skal spille av MJPG filmene. Håper at det ikke koster noe nå da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...