Gå til innhold

Nøkkel til gammelt medeco skap (Telenor)


Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg må trekke en kabel her i byggning gjennom et rør som tidligere ble brukt for telefoni, men i dag ikke er i bruk.

Problemet er at røret ender i en boks med en Medecolås, og ingen (vaktmester eller styret) har nøkkel for den.

Jeg prøvde å bestille den på nett, men den eneste leverandør jeg fant hadde ikke den på lage.

Tips om hvordan man får tak i denne nøkkelen? 

Hilsen,

Francis 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Medecolås. Dette er en lås som Telenor hadde som standard for alle tele- og dataskap.

For alle godkjente tele- og dataentrepenører kan disse systemlåsene bestilles fra Sikkerhet & Design AS. Låsen er en industrisylinder for fordelerskap. Husk sone/region ved bestilling.

Der hvor det ikke er hensiktsmessig med systemlås kan en åpen industrisylinder bestilles, på varenummer LF137501. Varenummeret er uten nøkler, så oppgi antall nøkler som ønskes ved bestilling.

For bestilling av åpne- eller systemlåser ta kontakt med Sikkerhet & Design AS på 22 04 07 50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Professor Balthazar said:

Medecolås. Dette er en lås som Telenor hadde som standard for alle tele- og dataskap.

For alle godkjente tele- og dataentrepenører kan disse systemlåsene bestilles fra Sikkerhet & Design AS. Låsen er en industrisylinder for fordelerskap. Husk sone/region ved bestilling.

Der hvor det ikke er hensiktsmessig med systemlås kan en åpen industrisylinder bestilles, på varenummer LF137501. Varenummeret er uten nøkler, så oppgi antall nøkler som ønskes ved bestilling.

For bestilling av åpne- eller systemlåser ta kontakt med Sikkerhet & Design AS på 22 04 07 50

Tusen hjertelig takk for svaret! Endelig fikk jeg et spor! :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...