U2 Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Hei! Eg har to Seagate 120Gb s-ata harddisker og eit Asus A7N8X Deluxe med to s-ata innganger. Det eg lurer på er om eg kan koble meir enn ein s-ata harddisk på samme s-ata inngang? Og i så fall korleis? Mvh Svein Jonny
tbend Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 hmm... er det ikje bar ett uttak på s-ata Kabeln?
Bushnell Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 det er så langt bare mulig med 1 hd pr s-ata utgang.. tror det skal bli mulig å ha 2 senere en gang
Bullseye88 Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 det er så langt bare mulig med 1 hd pr s-ata utgang.. tror det skal bli mulig å ha 2 senere en gang Nope. S-ATA er en point-to-point teknologi, så det har aldri vært meningen med flere hd'er per port. (Er bare glad for å slippe Master/Slave jeg) -- Morten
Tronnis Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Jeg lurer på å kjøpe samme hovedkort med 2 s-ata disker jeg skal ha i raid (mirror). Noen som har denne løsningen oppe å kjører og kan anbefale den? - Tronnis
Kei Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Hei!Eg har to Seagate 120Gb s-ata harddisker og eit Asus A7N8X Deluxe med to s-ata innganger. Det eg lurer på er om eg kan koble meir enn ein s-ata harddisk på samme s-ata inngang? Og i så fall korleis? Mvh Svein Jonny nei går ikke det men bare og kjøpe en PCI SATA kontroller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå