Gå til innhold

Selvstudie - lage APP


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg tenker å lære på egenhånd å lage APP til android og iphone. Enten ved å se på youtube videoer eller ta nettkurs. Det jeg lurer på er hvilken program som anbefales. 

Ser at det også finnes altenativer som makeroid og kodular som kan sammenlignes med wordpress med Elementor / Divi etc som ikke krever kunnskap innen programmering. Hva tenker dere om slike programmenr? Vil tro at det kreves programmeringsferdigheter for å kunne gjøre endringer utover det som er "standard" på disse platformene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, 

Jeg kan ikke lage mobile applikasjoner men jeg er også interessert i å begynne snart å lære det når jeg får tid. 

Jeg ville da investere litt ekstra tid for å lære å gjøre det med programmering. (Jeg tror 2 til 5 måneder)

Jeg ville vurdert disse teknologier:

- React Native + JavaScript ( kan lage app for både android og apple)

- Kotlin ( for android)

- Swift ( for apple)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Alex_Tc skrev (På 15.2.2021 den 12.19):

Hei, 

Jeg kan ikke lage mobile applikasjoner men jeg er også interessert i å begynne snart å lære det når jeg får tid. 

Jeg ville da investere litt ekstra tid for å lære å gjøre det med programmering. (Jeg tror 2 til 5 måneder)

Jeg ville vurdert disse teknologier:

- React Native + JavaScript ( kan lage app for både android og apple)

- Kotlin ( for android)

- Swift ( for apple)

Jeg holder nå på å lage APP med Kotlin og det ser ikke så vanskelig ut som jeg trodde det vil være. Takk for tipset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...