Gå til innhold

kernel


Anbefalte innlegg

Jeg lasta nettopp ned Fedora, lyst til og prøve det. Men jeg vil ha kernel 2.6. Kan jeg ikke bare brenne inn 2.6 på Fedora cd'n. Slik at når den egentlig skal kompilere den Fedora kernelen så kompilerer den 2.6 istedet. Går dette an, isåfall hvordan?

Det er nok mer stress, om det i det hele tatt går an, enn å kompilere kernelen selv etterpå. Maskinen blir ikke ødelagt selvom du må prøve å kompilere kernelen 2-3 (5-6) ganger ;). Det tar bare tid...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lasta nettopp ned Fedora, lyst til og prøve det. Men jeg vil ha kernel 2.6. Kan jeg ikke bare brenne inn 2.6 på Fedora cd'n. Slik at når den egentlig skal kompilere den Fedora kernelen så kompilerer den 2.6 istedet. Går dette an, isåfall hvordan?

Det er nok mer stress, om det i det hele tatt går an, enn å kompilere kernelen selv etterpå. Maskinen blir ikke ødelagt selvom du må prøve å kompilere kernelen 2-3 (5-6) ganger ;). Det tar bare tid...

Så du mener det går an? Hvis jeg får samme filnavn på kernelen så skal vel ikke Fedora merke noe forsjell mens jeg sitter med en nyere kernel :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...