Gå til innhold

2 tastaturer som virker identisk ???


Anbefalte innlegg

Hei. 

 

Tenkte å teste et slikt tastatur. Jeg ser det ene er uni og det andre er for MAC. 

Men nå jeg leser på dette for uni så kan man koble det til tre forskjellige enheter. Samme hvilke. Jeg har jo Mac og pc så det hadde jo vært ok. 

Så ser jeg at det som er til MAC kun er til APPLE produkter. Men de har de samme knappene for å kunne koble til tre enheter. 

Har de her laget et uni tastatur, for så å lage et som bare skal gå på Mac enheter? Eller tror dere dette til MAC også lar seg koble til windows selv om det ikke nevnes? 

 

https://www.komplett.no/compare?id=1162757&id=1137126

Endret av Smultring77
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Smultring77 skrev (16 minutter siden):

Men nå jeg leser på dette for uni så kan man koble det til tre forskjellige enheter. Samme hvilke. Jeg har jo Mac og pc så det hadde jo vært ok. 

Så ser jeg at det som er til MAC kun er til APPLE produkter. Men de har de samme knappene for å kunne koble til tre enheter. 

Har de her laget et uni tastatur, for så å lage et som bare skal gå på Mac enheter? Eller tror dere dette til MAC også lar seg koble til windows selv om det ikke nevnes?

Selvfølgelig virker mac og windows tastatur om hverandre, men knappene er nok forskjellig windows har windows tast men command på mac og alt er ved siden, og alfakrølt etc er forskjellig. men ellers ganske like.

Lenke til kommentar
LMH1 skrev (53 minutter siden):

Selvfølgelig virker mac og windows tastatur om hverandre, men knappene er nok forskjellig windows har windows tast men command på mac og alt er ved siden, og alfakrølt etc er forskjellig. men ellers ganske like.

Takk for svar. Men ikke helt mitt spørsmål. 
 

hvis de to er identiske hvorfor lage to, og skrive at det ene kan du koble mot alle mulige enheter samtidig mens der andre kun Apple enheter samtidig ?

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Spørsmålet mitt blir, om man kjøper det som heter MAC hvor det står i beskrivelsen at man kan koble til tre Mac enheter samtidig ... kan man ikke koble til en windowsenhet også om man vil ? Jeg vil jo tro det. 

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg helst vil ha det som er laget for Mac OM jeg kan koble til windows også. 

Jeg kan kjøpe det som ikke er laget for Mac, for det vet jeg at jeg kan koble til alle op system. 

Men aller helst vil jeg kjøpe det som er til Mac om det funker som det andre. Virker som de kanskje prøver å lure oss i teksten. Jeg ser ikke for meg at det ligger no i softwaren sim nekter det å koble til annet enn apple. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...