Anathema Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 (endret) Hei! Er litt usikker på om det er denne eller denne som følger med Powercolor 9600XT? Og får jeg med HL2? dette er kortet jeg har bestilt. Endret 4. januar 2004 av Jerix
Corleone Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Det er det første bildet som er kortet du har bestilt. Hvis du ser på bildene av eskene, så er det kortet som er rødt og har litt mer fancy kjøling et Powercolor 9600XT Bravo, mens det andre bare er et vanlig 9600 XT.
Zer0z Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Hei! Er litt usikker på om det er denne eller denne som følger med Powercolor 9600XT? Og får jeg med HL2? dette er kortet jeg har bestilt. du får ikke med HL2 ,men en ticket til den slik at når den kommer ut så kan du laste den ned GRATIS
Indaclub Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Nei! Velkommen etter! Hehe! Det viste jo ingen! Hl2 kommer jo ikke ut før om noen måneder! Man får en lapp! Med en cd key eller no!
Corleone Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 En trenger jo ikke å være spydig pga. at noen ikke tar seg tid til å følge med på ALT som skjer i dataens verden. For the record: alle ATI 9x00 XT-kortene leveres med HL2, eller rettere sagt en lapp som gjør at du kan få det gratis om ei stund når det kommer ut.
alex100 Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Nei! Velkommen etter! Hehe! Det viste jo ingen! Hl2 kommer jo ikke ut før om noen måneder! Man får en lapp! Med en cd key eller no! Arrogante lille...
Irons Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Half-life2 følger ikke med alle 9x00XT kort, men den gratis versjonen kommer med STEAM (som er valves nye distribusjon og authentikasjons platform) GL HF med det nye kortet
protone Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 (endret) Nei! Velkommen etter! Hehe! Det viste jo ingen! Hl2 kommer jo ikke ut før om noen måneder! Man får en lapp! Med en cd key eller no! Arrogante lille... Jaja, synes ikke det var noe vits å være spydig Indaclub!! Alle er ikke like godt inne i det! Endret 5. januar 2004 av protone
Mushaboom Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Er ikke det første kortet Sapphire sin utgave da? Mitt er helt identisk med det ihvertfall...
Anathema Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Skrevet 6. januar 2004 jo, det er det. Jeg mener noe lignende
IRazor Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Hvilket et av dette http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=122966 eller dette http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl kortene bør jeg kjøpe og hvorfor? Er litt forskjel i prisen på dem.
neon123 Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Jeg hat fått grafikkortet nå! Det er en plast dings oppå kjøle ribben. Lot den bare være på. Tror den skal være på fordi den satt ganske gått fast http://www.gecube.com.tw/productCategory.php?proID=14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå