Sandormen Skrevet 22. desember 2020 Skrevet 22. desember 2020 Er overrasket over at jeg ikke har sett noen emails med tilbud om vaksine fra en prins i et afrikansk land ennå. De pleier ellers å være hurtig ute med sånt fjas.
sedsberg Skrevet 23. desember 2020 Skrevet 23. desember 2020 Vaksiner er i nyhetene overalt 24/7 nå så alle vet at det ikke finnes godkjente vaksiner enda (23/12-20). Men er helt sikker på at de slår til så fort det kommer nyheter om godkjenninger.
Sandormen Skrevet 23. desember 2020 Skrevet 23. desember 2020 sedsberg skrev (12 timer siden): Vaksiner er i nyhetene overalt 24/7 nå så alle vet at det ikke finnes godkjente vaksiner enda (23/12-20). Men er helt sikker på at de slår til så fort det kommer nyheter om godkjenninger. Beklager, men du overvurderer folks intelligens og sosiale bevissthet på det kraftigste. 😕
sedsberg Skrevet 23. desember 2020 Skrevet 23. desember 2020 1 hour ago, Sandormen said: Beklager, men du overvurderer folks intelligens og sosiale bevissthet på det kraftigste. 😕 Jeg sier ikke at folk ikke ville bitt på men at svindlerne sansynligvis venter til nyhetene om godkjent vaksine kommer. 1
Sandormen Skrevet 26. desember 2020 Skrevet 26. desember 2020 sedsberg skrev (På 23.12.2020 den 15.14): Jeg sier ikke at folk ikke ville bitt på men at svindlerne sansynligvis venter til nyhetene om godkjent vaksine kommer. Du har rett. Beklager, jeg burde brukt tida på å framheve ‘alle vet’. 🤗 Fortsatt God Jul. 🎄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå