knutby Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Er det flere som er i ekstase for det gode historien på koter? (vel å merke etter at man har funnet alle star mapsene) Jeg spillte igjennom det på the dark side og fikk gåsehud når jeg fant ut at JEG var den ekte sith lorden:D
Windoge Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Vet Bak den musikken som gir deg gåsehud og det hele
MrLee Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 jepp likte light side bedre, men så tja, falt jeg litt for bastila da
Windoge Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Hva som er så mye bedre med Light siden? Untatt force powers da..
lavizh Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Jeg hater styringen på spillet, så jeg uninstallet spillet og la cd'ene langt inni et skap :=)
Windoge Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Jeg hater styringen på spillet, så jeg uninstallet spillet og la cd'ene langt inni et skap :=) Styringen blir jo bare en vanesak etter 1 time ca...
MrLee Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 styringa var enkel og grei den, eneste som mangla på PC versjonen var bedre item styring i inventory og slikt
-MarL- Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 (endret) Er det samma slutt på Light og dark siden? eller er slutten forskjellig? Endret 4. januar 2004 av [MarL]
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 (endret) SPOILER!!!!!!!!!!!!! slutten er avhengig av hva du gjør i forkant, så jeg regner med at det er forskjellig slutt på dark og light side. har fått spilt gjennom det kun 1 gang og da vinglet jeg mellom light og dark side og jeg savet slik at jeg fikk oppleve at bastillia døde og overlevde det siste slaget. det at du er han sith lord fyren er en del av spillet og er ikke avhengig av oppførselen din utover spillet. Endret 4. januar 2004 av Slettet-80wCWpIM
Djengo^^ Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Kommer meg ikke til slutten, for jeg sitter fast et sted, ellers er det no galt med spillet. Jeg er på tatooine, har tatt alle de andre planetene. Jeg skal inn i sand people leiren, men når jeg prøver å gå inn hovedinngangen med laserne, så dør alle i partyet. hva er galt ? må ha hjelp
Windoge Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 ' date='04/01/2004 : 18:15'] Er det samma slutt på Light og dark siden? eller er slutten forskjellig? Den har jeg også lurt på...
Windoge Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Kommer meg ikke til slutten, for jeg sitter fast et sted, ellers er det no galt med spillet. Jeg er på tatooine, har tatt alle de andre planetene. Jeg skal inn i sand people leiren, men når jeg prøver å gå inn hovedinngangen med laserne, så dør alle i partyet. hva er galt ? må ha hjelp Tror ikke du trenger å gjøre dette oppdraget..
knutby Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Skrevet 4. januar 2004 Kommer meg ikke til slutten, for jeg sitter fast et sted, ellers er det no galt med spillet. Jeg er på tatooine, har tatt alle de andre planetene. Jeg skal inn i sand people leiren, men når jeg prøver å gå inn hovedinngangen med laserne, så dør alle i partyet. hva er galt ? må ha hjelp kle folkene dine i sand foket sine klør og pinner. da kan du gå forbi kanonene
Djengo^^ Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 det funker ikke. må være no galt med drittspillet
rivaldo Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 er det ikke 8 forskjellige slutter på dette spillet? eller er det bare et rykte?
Corn Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 (endret) *SPOILER JA* Har nettopp spilt ferdig med både light og dark side. Hold meg litt mot light side hele tiden, men da jeg møtte bastilla etter hun var tatt til fange, savet jeg, og kunne der velge å fortsette med bastilla, eller uten. Så jeg kan bekrefte hvert fall to slutter, der jeg likte light best.. Følte meg grusom da jeg fikk Zalbahr til å drepe Mission.. Men her fikk jeg også mange valg, så det er godt mulig det er flere enn 2 endings *edit* Kremt, etter å ha lest en del faq's og sånt har jeg kommet frem til dette: Once Malak has been killed, you'll be treated to one out of a possibletwo endings. This of course is determined by which side of the force you ended the game on. Sit back, relax, and watch as it all unfolds! Endret 5. januar 2004 av Corn
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 hmm, får begynne å spille det om igjen i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå