Gå til innhold

Ødelagte Koss hodetelefoner


Anbefalte innlegg

Den klumsete lillebroren min klarte å knekke det ene festet på hodetelefonene mine :angry: Jeg kjøpte Koss Pro 3AA hos Databutikken for ca. 2 uker siden. Vet at det er drittbutikk, men fant ingen andre webshop'er som hadde disse. Har ikke lyst til å sende de tilbake til "gatabutikken", pga. den dårlige returbehandligen.

 

Hvis jeg har forstått riktig er det livstidsgaranti på Koss sine hodetelefoner. Får jeg nye eller blir de sendt inn til reparasjon? Er det noen butikker i Oslo som har/ fører Koss Pro 3AA? Fint hvis dere kunne hjelpe meg litt. Har lyst til å banke dritten ut av bruttern akkurat nå

Endret av Spaz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå sendt mail til Koss' kundesenter, men det vil vel sikkert at jeg sendet de inn til reparasjon. Greit nok det, men hadde vært best å gå til en butikk og bytte inn i nytt sett. Eneste problemet er at jeg ikke vet om noen butikker i Oslo-området som selger Pro 3A

Lenke til kommentar

Vel for å si det sånn, KOSS har livstidsgaranti.

uansett hva som skulle skje med headsettet så skal KOSS reparere/gi deg nytt headset.

 

Jeg har et portapro headset fra KOSS som ble ødelagt ("klokka" ble regelrett most under noen som satt seg i sofaen). Jeg var/ble livredd fordi det er jo forsåvidt et dyrt headset, så jeg sprang ned på Free record shop (ikke der jeg hadde kjøpt headsettet), og de sendte det inn til koss for meg :)

 

:thumbup: bedre kundeservice får du ikke :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...