JaguarXKR Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Har nettopp kjøpt C&C Generals, og dessverre gikk ikke installeringen som planlagt... Etter å ha installert til 38%, spør den etter CD 2, som er normalt... men etter å ha satt inn CD 2, så leses ikke CD'n... den "akselerer" og "bremser", altså den leses ikke i det hele tatt Jeg prøvde å se om jeg kunne utforske cd'n, men d gikk heller ikke, og førte til "min datamaskin (svarer ikke)" da jeg høyre-klikket på cd-stasjonen... Så etter det prøvde jeg å se om d var no feil med cd'n ved å se om d gikk ann å utforske den hos en kamerat, og d gikk normalt og man kunne utforske den... Pc'n min fyller alle krav til spillet... min pc: Packard Bell iMedia 5280 I Intel P4 1,8 GHZ 512MB Ram nVidia MX400 64MB osv... Noen som vet hva problemet eventuelt kan være, eller hva som må gjøres for å få dette til å funke? Eller no annet? Takker på forhånd for eventuelle svar
Falcon_ Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Hadde noe lignene problemer med et spill for noe år tilbake og da var det cd-rom'en som ikke ville lese CD2. Kjøpte med da en Pioneer 32x og den fikset sakene for meg!
Jørgen Sørheim Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Finn en kompis med en kurant cd-rom og få ham til å brenne cd'en (eller lage en iso).
JaguarXKR Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 Finn en kompis med en kurant cd-rom og få ham til å brenne cd'en (eller lage en iso). Fikk fikset problemet... det var visst cd-rom'en... men det er rart nye cd-rom'er ikke kan lese disse spillene, mens de eldre kan det... tror jeg har 48x speed, no rundt der jah, men det gikk visst ikke... Så det jeg gjorde var å installere spillet med en gammel 8x cd-rom fra en flere år gammel pc Men kan kun spille med CD 01 da Så hvis jeg nå brenner disc 02 fra en kamerat, vil den da funke på min cd-rom?
Octavian Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 jaja, cdne funker om varandre, ikke srialene, jeg hadde bare gåt til buttiken og klaget.
Erichsen Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 når jeg kjøpte og prøcde å legge inn generals, funka heller ikke cd to. jeg bytta det og fikk et nytt, og da funka det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå