iCar Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Har prøvd å åpne hotmail i flere timer nå. Kommer verken inn via www.hotmail.com, eller msn.no Begge er nede. Er det flere som har problemer?
iCar Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Skrevet 4. januar 2004 Funker det ikke er det nede Ikke her heller Ja da er det nok visst nede. Men jeg klarer å logge på msn,for bare ikke sjekket mailen. Ville bare forsikre meg om det ikke var pga de prob ngt hadde tydeligere idag, at det var derfor.
Zyrex_ Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 (endret) Funker helt fint her Endret 4. januar 2004 av Zyrex_
iCar Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Skrevet 4. januar 2004 ikke.no i veien med hotmail via outlook ivaffal... Noen av dere som har ngt? Kanskje problemr emd ngt eller har d kanskje noe med de problemene som var med ngt linjen litt tydeligere?
lperik Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 (endret) Har ngt og hotmail fungerer ikke.. ufattelig irriterende for jeg har 6 nye mail.. jaja, får forhåpentligvis lest de imorgen tidlig.. EDIT: nå klikka plutselig messenger og, vil ikke skru seg på igjen heller. Endret 4. januar 2004 av lperik
iCar Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Skrevet 4. januar 2004 Har ngt og hotmail fungerer ikke.. ufattelig irriterende for jeg har 6 nye mail.. jaja, får forhåpentligvis lest de imorgen tidlig.. Greit da veit jeg det. Betryggende å høre at jeg ikke var den eneste, men d er greit. Trodde linjen var stabil igjen, kanskje de har problemer med utenlandslinjer nå.
fAight Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 hm, rart her funker det som bare det... .....åja, sant det, har Tele2
rwu Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 (endret) Funker her, har ikke ngt. hehe...hmmmm...ikke ngt her heller... ...var det det du ville høre... :-/ btw... fant ut hvordan man får høyere post-count... MASSE unødvendige svar...mods; min første og siste post av dette slaget.... ...bare slike poster som har irritert meg meget lenge! edit: jaja... har catch... Endret 4. januar 2004 av rwu
chil Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Burde heller skrive feks: ISP:NGT Bosted: Kristiansand Hotmail: Funker ikke
DrErling Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 ISP:NGT Bosted: Stavanger Hotmail: Funker ikke
xcomiii Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 NGT Bergen hotmail og microsoft.com er ute, DNS server til NGT ser ut til å ha problemer, svarer bare på ca 1/3 av pingene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå