Gå til innhold

Fotoprintere mellom 2000-4000


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ikke egentlig, siden jeg falt ned på Epson ET-7750 selv, som jo er over budsjettet ditt (men du får med veldig, veldig mye blekk på kjøpet, som hadde kostet skjorta å kjøpe til en annen skriver, så kanskje ikke likevel?) Grunnen til at jeg valgte denne er en plan om å faktisk skrive ut en del av bildene jeg tar og henge på veggen i A3-format uten å måtte tenke på utskriftkostnaden så mye. Så gjenstår det å se om det skjer ...

En svakhet med denne er antall blekk-nyanser som brukes, den har en "sort" tank til foto, og en sort til vanlig dokumentutskrift og ellers Cyan, Gul og Magenta. Det holder for meg, men hvis du vil ha virkelig gode foto-utskrifter finner du skrivere til lavere pris, som også har bedre oppløsning og kan gjengi farger enda bedre fordi de har flere blekkpatroner med flere fargenyanser. Andre skrivere med annet blekk lager også mer holdbare utskrifter, men jeg tenker jo at man kan skrive ut en gang til, eller bestille en mer holdbar utskrift, om det skulle vise seg at jeg er like forelsket i et av mine egne bilder etter 15 år ... 

https://www.techradar.com/news/best-photo-printer 

PS Er lite imponert over dokumentasjon, drivere og installasjon på Epson-produkter generelt, har en stylus DX6050 også. 

 

Endret av quantum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...